close video

25 jun 2020 AVR als toekomstmaker van de Change Community

AVR maakt sinds kort deel uit van de Change Community. Change laat zien welke bedrijven vandaag de dag de toekomsteconomie inrichten op een innovatieve manier. Dingen zullen anders bedacht moeten worden om verandering teweeg te brengen. AVR is één van deze toekomstmakers die niet wacht op de toekomst maar ’m zelf wil vormgeven.

The Change Community

Change is een impactcampagne als startpunt voor een nieuw ecosysteem van Changemakers die vol inzetten op de toekomsteconomie. Omdat het nou eenmaal beter kan, duurzamer, gezonder, eerlijker, winstgevender. The Change Community bestaat inmiddels uit ruim 50 krachtige bedrijven en organisaties met een scherpe blik op de toekomst waarbij de toekomstmakers in beeld zijn bij heel veel beslissers en professionals. Met bedrijven zoals Grolsch, Rabobank, Volvo en DSM mag AVR zich hierbij aansluiten. Als Change Energy geeft AVR  aandacht aan de CO2-afvanginstallatie waarmee we op grote schaal CO2 afvangen en leveren aan de glastuinbouw.

CEO AVR Yves Luca: ‘Verandering is niet een agendapunt, maar een businessmodel.’

‘Morgen wordt vandaag bedacht.’

De campagne is gestart met buitenreclame, om nieuwsgierigheid op te wekken bij het publiek over wat Change is. Snel kreeg AVR als ‘toekomstmaker Energy’ steeds meer een gezicht en verwijst de Change Community op veel manieren en met talloze middelen naar de inhoudelijke prestaties en oplossingen op Change Inc. Maar ook via social media kanalen, radio en het FD verschijnen uitingen om te laten zien hoe AVR met vele andere bedrijven samen, de toekomsteconomie vormgeven. ‘Morgen wordt vandaag bedacht.’

Bekijk hier de video van Change Inc. over de changemakers die samen aan een duurzame en betere toekomst werken.